Back

دکتر روشنی در کارگروه برگزاری ترم تابستان: تصمیم‌گیری برای ترمی پربار و هدفمند در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی ، کارگروه برنامه‌ریزی و برگزاری ترم تابستان روز سه‌شنبه ۲ تیرماه با حضور دکتر روشنی معاون آموزشی و پژوهشی، دکتر احمدی مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی، روسای دانشکده‌ها، مدیران آموزشی و مدیر طرح و برنامه در سالن اجتماعات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این نشست، دکتر روشنی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه با ارائه گزارشی از وضعیت جذب دانشجو در سال‌های اخیر، بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر ترم تابستان تاکید کرد و گفت: فراهم‌سازی بستر مناسب آموزشی و ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان از اولویت‌های اصلی دانشگاه در برگزاری ترم تابستان است.

در ادامه این کارگروه، اعضا با ارائه دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات تخصصی خود، راهکارهایی در خصوص نحوه برگزاری هرچه بهتر ترم تابستان، برنامه‌ریزی آموزشی، تامین نیازهای دانشجویان و ارتقای کیفیت ارائه دروس مطرح کردند.

 

 

بازدیدها: 109

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *