
حضور دکتر رشیدی در کنار دانشجویان؛ امتحانات حضوری کارشناسی ارشد دانشگاه آغاز شد
صبح روز پنجشنبه ۲۸ خردادماه، همزمان با آغاز امتحانات حضوری مقطع کارشناسی ارشد، دکتر حامد رشیدی، رئیس دانشگاه، با حضور در محل برگزاری آزمونها از نزدیک در جریان روند برگزاری امتحانات قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی کرمانشاه،دکتر رشیدی در این بازدید ضمن گفتوگو با دانشجویان، از میزان رضایت آنان نسبت به نحوه برگزاری امتحانات آگاه شد و بر اهمیت فراهمسازی شرایط مناسب برای برگزاری هرچه مطلوبتر آزمونها تأکید کرد.
رئیس دانشگاه همچنین از تلاشها و پیگیریهای مجموعه آموزش دانشگاه در برنامهریزی و اجرای منظم امتحانات قدردانی کرد و اظهار داشت: همکاری و پشتکار مسئولان آموزشی نقش مؤثری در برگزاری مطلوب و آرام امتحانات داشته است.
بر اساس این گزارش، امتحانات حضوری مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه از ۲۸ خردادماه آغاز شده و تا ۱۱ تیرماه ادامه خواهد داشت.











بازدیدها: 96
