بیانیه توافق سطح خدمات
مراجعین محترم؛
به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط دانشگاه صنعتی کرمانشاه به خدمت گیرندگان این بیانیه مورد توافق قرار می گیرد. این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روشهای نظارت و مسئولیتهای دانشگاه را در صورت لزوم مشخص میکند. بدین وسیله توافقنامه سطح خدمات پورتال دانشگاه صنعتی کرمانشاه به آگاهی می رسد:
مسئولیت و تعهدات:
-
واحد رسیدگی به شکایات در حوزه ریاست دایر گردیده و تمامی اطلاعات مربوط به فرایند ثبت شکایات، روند پیگیری و اطلاعات تماس مربوطه ذکر گردیده است. مراجعین محترم در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد میتوانند به این قسمت مراجعه نمایند.
-
به محض ثبت پیشنهاد یا انتقاد، موضوع در کوتاهترین زمان ممکن پیگیری و مطرح می گردد.
-
اطلاعات موجود در تارنمای دانشگاه ممکن است به روز نباشد. استناد به اعداد و ارقام مطرح شده در صفحات مختلف این تارنما صرفا پس از مکاتبه رسمی و استعلام از مراجع ذیصلاح دانشگاه قابل استناد خواهد بود.
-
صفحات میز خدمت و خدمات فناوری اطلاعات برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است.
-
این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساختهای لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.