جمعه ۲۳ آذر ۱۴۰۳

Service level

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

بیانیه توافق سطح خدمات

 

مراجعین محترم؛

به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط دانشگاه صنعتی کرمانشاه به خدمت گیرندگان این بیانیه مورد توافق قرار می­ گیرد. این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روش‌های نظارت و مسئولیت‌های دانشگاه را در صورت لزوم مشخص می‌کند. بدین وسیله توافق­نامه سطح خدمات پورتال دانشگاه صنعتی کرمانشاه به آگاهی می ­رسد:

مسئولیت و تعهدات:

  1. واحد رسیدگی به شکایات در حوزه ریاست دایر گردیده و تمامی اطلاعات مربوط به فرایند ثبت شکایات، روند پیگیری و اطلاعات تماس مربوطه ذکر گردیده است. مراجعین محترم در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد می­توانند به این قسمت مراجعه نمایند.

  2. به محض ثبت پیشنهاد یا انتقاد، موضوع در کوتاهترین زمان ممکن پیگیری و مطرح می ­گردد.

  3. اطلاعات موجود در تارنمای دانشگاه ممکن است به روز نباشد. استناد به اعداد و ارقام مطرح شده در صفحات مختلف این تارنما صرفا پس از مکاتبه رسمی و استعلام از مراجع ذی­صلاح دانشگاه قابل استناد خواهد بود.

  4. صفحات میز خدمت و خدمات فناوری اطلاعات برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت ­های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است.

  5. این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت­های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می­ باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.