یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱

اخبار دانشگاه

مشاهده همه
۱۴۰۱/۰۶/۳۰

اطلاعیه ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی ۱401 - ۱402

 

حوزه‌ی معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه ضمن تبریک و خوشامدگویی به دانشجویان عزیز ورودی جدید در سال تحصیلی 1402-1401، به اطلاع می رساند:

کلیه مراحل پذیرش و ثبت نام در دانشگاه غیر حضوری خواهد بود.

بدیهی است که دانشگاه از پذیرش حضوری دانشجویان خودداری کرده و به درخواست‌های حضوری ترتیب اثر داده نخواهد شد.

بدین منظور از تاریخ صدور این اطلاعیه، لازم است  نودانشجویان عزیز ضمن مطالعه‌ی دقیق کلیه بندهای این اطلاعیه، مطابق مراحل ثبت‌نامی زیر اقدام نمایند.

 

قابل توجه پذیرفته شدگان فاقد مدرک دیپلم:

مطابق دستورالعمل ثبت نامی سازمان سنجش آموزش کشور، دانشگاه مجاز به ثبت نام پذیرفته شد گانی می باشد که مدرک پایان متوسطه خود را تا تاریخ 1401/06/31 دریافت نموده اند. در غیر این صورت برای پذریش مراجعه نکنید، پس از گذراندن دروس باقیمانده خود در بهمن ماه، مجددا با دانشگاه تماس گرفته تا در صورتی که دستورالعمل جدیدی صادر شود از آن آگاه شوید.

 

📌جدول زمان بندی مراحل ثبت نام: 

 

مرحله ثبت نام

نام اقدام

بازه زمانی اقدام

گام اول

درخواست استعلام تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی

1401/06/31 تا 1401/07/06

گام دوم

دریافت معافیت تحصیلی(دانشجویان پسر)

1401/06/31 تا 1401/07/06

گام سوم

ثبت نام اینترنتی در سامانه آموزشی گلستان

1401/07/01 تا 1401/07/07

گام چهارم

ارسال پستی مدارک

1401/07/02 تا 1401/07/07

گام پنجم

تکمیل کارنامه سلامت جسم و روان

1401/06/31 تا 1401/8/30

گام ششم

شرکت در کلاس ها

از شانزدهم مهرماه

 

 

 

📚مراحل ثبت نام:

 

گام اول: درخواست استعلام تاییدیه تحصیلی و سوابق فارغ التحصیلی

 

به سامانه‌ی «تاییدیه‌ی مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرس https://emt.medu.ir ، جهت ثبت درخواست استعلام دو مدرک تاییدیه تحصیلی و سوابق فارغ التحصیلی مراجعه نموده، کد پیگیری دریافت نموده و کد پیگیری تاییدیه تحصیلی را در قسمت مربوطه در سامانه‌ی آموزشی گلستان، مطابق فایل راهنمای ثبت نام اینترنتی (گام سوم) بارگذاری کنند.(نودانشجویان عزیز در این خصوص از مراجعه به پست، پیشخوان خدمت و غیره خودداری کنید)

 💢جهت دریافت راهنمای سامانه صدور تأییدیه تحصیلی(راهنمای شماره1) کلیک کنید. 

 

گام دوم: دریافت معافیت تحصیلی (ویژه دانشجویان پسر فاقد کارت پایان خدمت و معافیت دائم)

 

       پذیرفته شدگان گرامی لازم است مطابق فایل راهنمای ذیل، به سامانه پلیس به آدرس https://services.epolice.ir/  مراجعه نموده، و نسبت به أخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند.

 💢(جهت دریافت راهنمای دریافت معافیت تحصیلی (راهنمای شماره 2) کلیک کنید) 

 

گام سوم: ثبت نام اینترنتی در سامانه آموزشی گلستان

 

پذیرفته شدگان عزیز لازم است در بازه زمانی 1401/7/01 تا 1401/7/07، نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

 💢(جهت دریافت راهنمای ثبت نام اینترنتی(راهنمای شماره 3) کلیک کنید) 

 

گام چهارم: آماده سازی و ارسال پستی مدارک

 

        پذیرفته شدگان موظفند پس از ثبت‌نام اینترنتی، مدارک زیر را آماده نموده و از تاریخ 1401/7/02 الی 1401/7/07، از طریق پست پیشتاز، ارسال نمایند. لطفاً درج آدرس بر روی پاکت پستی، مطابق این فایل صورت پذیرد.(کلیک کنید)

 

مدارک لازم جهت ارسال از طریق پست پیشتاز:

 

  • اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه
  • اصل کارنامه تحصیلی دوره متوسطه
  • اصل مدرک یا گواهی دوره پیش دانشگاهی (در صورت دارا بودن)
  • اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی (در صورت دارا بودن)
  • یک نسخه تصویر از تمامی صفحات شناسنامه
  • یک برگ تصویر پشت و روی کارت ملی (حتی الامکان در یک صفحه باشد)
  •  عکس ۳*۴ (3 قطعه) تهیه شده در سال جاری
  • تصویر دفترچه بیمه (در صورت دارا بودن)
  • فرم تعهد شماره 5 ویژه پذیرفته شدگان مناطق 2و 3 (جهت دریافت فرم کلیک کنید.) یا فرم تعهد شماره 4 ویژه پذیرفته شدگان منطقه 1 آزمون سراسری و پذیرفته شدگان با سهمیه شاهد و ایثارگر (جهت دریافت فرم کلیک کنید)

 

  1. دانشجویان انصرافی یا اخراجی دانشگاه ها لازم است:
  1. نسبت به تکمیل فرم تعهد شماره 1  اقدام نمایند. (جهت دریافت فرم کلیک کنید)
  2. دانشجویان اخراجی یا انصرافی دانشگاه ها در دوره ی روزانه فرم شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ (ص۷۶) ، تایید شده توسط دانشگاه و اداره کل امور دانشجویان وزارت علوم،  مبنی بر انصراف قطعی از تحصیل تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ را ارسال نمایند. در غیر این صورت پذیرش آنان کان لم یکن می‌گردد. دانشجویان انصرافی یا اخراجی غیر روزانه نیز لازم است مدرک انصراف قطعی خود از مقطع قبلی تحصیلی را ارائه نمایند.

 

 

لازم به ذکر است عدم انجام مراحل ثبت نام اعلام شده در این اطلاعیه به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

 

  1. دانشجویان شاهد و ایثارگر
  2.  

دانشجویان شاهد و ایثارگر نسبت به تکمیل فرم های مربوط به این دانشجویان اقدام و آن ها را به آدرس ایمیل shahed@kut.ac.ir  ارسال نمایند.

💢برای دریافت فرم های مربوط به دانشجویان شاهد و ایثارگر کلیک نمایید.

 

 

گام پنجم: تکمیل کارنامه سلامت

نو دانشجویان گرامی باید نسبت به ثبت نام کارنامه سلامت روان از طریق لینک https://portal.saorg.ir/mentalhealth/ و نسبت به ثبت نام کارنامه سلامت جسم از طریق لینک https://portal.saorg.ir/physicalhealth/   اقدام نمایند.

توجه: جهت تکمیل کارنامه های فوق لازم است ابتدا در سامانه مربوطه ثبت نام نمایید.

 

گام ششم: انتخاب واحد و  شرکت در کلاس ها

       نودانشجویان عزیز انتخاب واحد اولین نیمسال توسط خود دانشگاه انجام می شود و نیاز به اقدامی از سوی دانشجویان نمی‌باشد. کلاس های آموزشی به صورت حضوری بوده و از تاریخ 16 مهرماه آغاز می شود.  راهنمای دریافت برنامه هفتگی متعاقباً اطلاع رسانی می گردد.

سوالات متداول(کلیک نمایید)

      نودانشجویان گرامی پس از مطالعه کامل اطلاعیه ثبت نام در صورت داشتن سوال ضروری می توانند با شماره تلفن 083-38305024 در روزهای غیرتعطیل (شنبه تا چهارشنبه) از ساعت 9 تا 13  تماس حاصل نمایند.

 

📚اداره آموزش کل دانشگاه صنعتی کرمانشاه

💬همراه همیشگی ما باشید
🆔https://t.me/newskut
🆔https://eitaa.com/kut_new

 

 

 

 

سوالی دارید؟