جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

اطلاعیه ها

مشاهده همه
۱۴۰۳/۰۶/۱۲

ثبت نام پذيرفته شدگان آزمون ورودی دوره کارشناسي ارشد سال 1403 دانشگاه صنعتی کرمانشاه

ضمن تبریک و آرزوي موفقيت براي كليه‌ پذیرفته شدگان در آزمون‌ دوره‌ كارشناسي ‌ارشد ناپيوسته سال‌ 1403 دانشگاه صنعتی کرمانشاه، به اطلاع مي‌رساند كه‌ پذیرش در دو مرحله شامل پذیرش غیرحضوری و حضوری به شرح زیر و مطابق با برنامه زمان بندی اعلام شده انجام می شود که انجام هر کدام از مراحل به منظور تکمیل ثبت نام نهایی الزامی می‌باشد. در ضمن خواهشمند است از مراجعه حضوری به دانشگاه غیر از روزهای اعلام شده برای پذیرش حضوری، خودداری نمایید.

 

برنامه زمانبندی

پذیرش غیر حضوری

1403/06/12لغایت 1403/06/18

از طریق سامانه گلستان اقدام فرمایید.

http://golestan.kut.ac.ir

پذیرش حضوری

1403/06/19الی 1403/06/20

1403/06/19مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فتونیک

1403/06/20مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی عمران

شروع کلاس ها

1403/06/24

 

 

دستورالعمل:

الف) دریافت معافیت تحصیلی (ویژه دانشجویان پسر فاقد کارت پایان خدمت و معافیت دائم)

پذیرفته شدگان گرامی لازم است مطابق فایل راهنمای ذیل، به سامانه پلیس به آدرس https://services.epolice.ir/  مراجعه نموده، و نسبت به أخذ معافیت تحصیلی اقدام می نمایند.

  🔔(جهت دریافت راهنمای دریافت معافیت تحصیلی (راهنمای شماره 1) کلیک کنید)  

 

تبصره: آن دسته از پذیرفته شدگانی که اکنون در حال گذراندن خدمت سربازی هستند، لازم است ابتدا در سامانه مذکور درخواست ترخیص از خدمت خود را ثبت کنند و پس از تایید دانشگاه می توانند برگه تاییدیه را دریافت و به نظام وظیفه مراجعه کنند. در مرحله بعد پس از صدور برگه ترخیص توسط نظام وظیفه ، به دانشگاه مراجعه و آن را تحویل می نمایند. سپس می توانند مطابق با راهنما با ورود مجدد به سامانه پلیس درخواست معافیت تحصیلی خود را ثبت نمایند.

 

ب) ثبت نام غیرحضوری

پذیرفته شدگان می‌توانند از تاریخ  1403/06/12لغایت 1403/06/18با ورود به سایت http://golestan.kut.ac.ir// و با استفاده از راهنمای سیستم  نسبت به ثبت نام اولیه و درج اطلاعات شخصی و مدارک مورد نیاز اسکن شده اقدام نمایند.

🔔جهت دریافت راهنمای ثبت نام غیرحضوری (راهنمای شماره 2) کلیک کنید

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام غیرحضوری

1-اسکن تمام صفحات شناسنامه

2-اسکن کارت ملی

3-اسکن مدرک نظام وظیفه

  • کسانی که کارت معافیت و یا کارت پایان خدمت دارند اسکن کارت مربوطه و کسانی که از سامانه پلیس برگه معافیت تحصیلی موقت دریافت نموده اند اسکن برگه مربوطه را ضمیمه می کنند

4-اسکن مدرک پایان تحصیلات کارشناسی

  • پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ به‌ دلايلي‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرك‌ كارشناسي (ليسانس‌) نمي‌باشند و در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته سازمان سنجش فارغ التحصیل بوده اند اسکن فرم شماره2 (کلیک کنید) و کسانی که در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته سازمان سنجش دانشجوی سال اخر بوده و حداکثر تا 1403/06/31فارغ التحصیل می شوند اسکن فرم معدل دانشجويان سال آخر (کلیک کنید) را می توانند در این قسمت آپلود نمایند.( قابل ذکر است این فرمها می بایست با تایید و مهر و شماره دانشگاه مقطع قبلی دانشجو باشد)

5-اسکن مدرک پایان تحصیلات کاردانی (در صورتی که دانشجو کارشناسی ناپیوسته بوده است)

توجه: حجم فایل ها کمتر از kb 250 باشد

پ) پذیرش حضوری

دانشجویان لازم است بعد از انجام ثبت نام غیر حضوری خود در تاریخ های 1403/06/19، 1403/06/20 نسبت به ثبت نام حضوری به ترتیب زیر به دانشگاه مراجعه نمایند.

1403/06/19: مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فتونیک

1403/06/20: مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی عمران

ساعت مراجعه : از ساعت 9 الی 14

نشانی دانشگاه

کرمانشاه، بزرگراه امام خمینی (ره)، دانشگاه صنعتی کرمانشاه

مدارک مورد نیاز

1- یک نسخه تصویر كارت ملي و تمام صفحات شناسنامه

2 - 3‌ قطعه‌ عكس‌ تمام‌ رخ‌ 4×3 تهيه‌ شده‌ در سال‌ جاري‌

3-  مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه ١٧ و ١٨ دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ١٤٠3 (دفترچه شماره ١) مشخص کند (برای برادران)

  • برادرانی که کارت پایان خدمت دوره و یا کارت معافیت دارند حتما یک کپی از آن را تحویل نمایند.
  • برادرانی که جهت دریافت معافیت به سامانه پلیس مراجعه کرده اند می بایست برگه معافیت موقت دریافتی از سامانه را تحویل نمایند.

تبصره 1- آن دسته از پذیرفته شدگانی که اکنون در حال گذراندن خدمت سربازی هستند، لازم است پس از ثبت نام اینترنتی، جهت دریافت معرفی نامه ترخیص از خدمت، شخصا به واحد نظام وظیفه دانشگاه مراجعه نمایند.

4- حكم‌ مرخصي‌ سالانه‌ يا موافقت‌ كتبي‌ و بدون‌ قيد و شرط سازمان‌ متبوع‌ براي‌ كارمندان‌ دولت

5- سهمیه رزمندگان و ایثارگران

 داوطلباني كه با استفاده از سهميه‌ رزمندگان و یا ایثارگران پذيرفته ‌شده‌اند، در زمان ثبت‌نام نيازي به ارائه تائيديه سهميه ثبت‌نامي از سوي ارگان ذيربط ندارند و ملاك تائيد سهميه آنان همان عنوان سهميه درج شده در فايل قبولي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي مي‌باشد.

تبصره: چنانچه سهمیه پذیرفته شده ای از سوی ارگان زیربط مورد تایید قرار نگرفت مراتب از سوی این سازمان تا قبل از شروع نیمسال دوم سال تحصیلی جاری برای جلوگیری و ممانعت از ادامه تحصیل این دسته از پذیرفته شدگان به اطلاع آن موسسه آموزش عالی خواهد رسید.

6- اصل‌ گواهي‌ تاييد شده‌ توسط دانشگاه‌ يا موسسه‌ آموزش‌ عالي‌ محل‌ اخذ كارشناسي‌ (ليسانس‌) براي‌ آن‌ دسته‌ از داوطلباني‌ كه‌ با توجه‌ به‌ مفاد آيين‌نامه ادامه تحصیل فارغ التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی مصوب جلسه 1393/04/25  شوراي هدايت استعدادهاي درخشان وزارت‌ علوم‌، تحقيقات‌ و فناوري‌ با امتياز‌ رتبه‌ اول‌ پذيرفته‌ شده‌اند. (فرم شماره1 (کلیک کنید))

7- اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید شرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از اداره آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد و خدمت خویش.

8- اصل‌ مدرك‌ كارشناسي‌ (ليسانس‌) مورد تاييد وزارت‌ علوم‌، تحقيقات‌ و فناوري‌ يا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشكي‌ و يا شوراي ‌عالي‌ انقلاب‌ فرهنگي‌ كه‌ در آن تاریخ فارغ التحصیلی تا ٣١/٦/ 1403 و معدل دوره کارشناسی)لیسانس) قید شده باشد و یک برگ فتوکپی آن

تبصره 1- آن دسته از پذيرفته‌شدگاني در زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته های تحصیلی اینتر نتی (مورخ 1403/03/12 لغایت 1403/03/19 ) دانشجوي سال آخر بوده‌اند و حداكثر تا تاريخ 1403/06/31 فارغ‌التحصيل مي‌شوند، دانشجوي سال آخر شناخته شده و لازم است فرم معدل دانشجويان سال آخر (کلیک کنید) را تکمیل و اصل آن را پس از تایید توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک، همراه سایر مدارک تحویل نمایند. همچنین لازم است این دسته از پذیرفته شدگان فرم شماره 3 (کلیک کنید)  را نیز تکمیل و تحویل نمایند.

 تبصره ‌2- پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ به‌ دلايلي‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرك‌ كارشناسي (ليسانس‌) نمي‌باشند و در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته سازمان سنجش فارغ التحصیل بوده اند لازم‌ است‌ گواهي‌ تاييد شده‌ توسط دانشگاه‌ يا موسسه‌ آموزش‌ عالي‌ محل ‌اخذ كارشناسي‌ (ليسانس‌) با محتواي فرم شماره2 (کلیک کنید) را تکمیل و اصل آن را پس از تایید توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک، همراه سایر مدارک تحویل نمایند.

تبصره 3- آن دسته از پذیرفته شدگان نیمسال اول که همه واحدهای درسی آنان تا 1403/06/31 با موفقیت به اتمام برسد ولی زمان اعلام فراغت از تحصیل آنان تا تاریخ 1403/09/30باشد (به شرطی که برای نیم­سال اول سال تحصیلی 1404-1403 واحدی اخذ نکرده باشند و یا واحد درسی اخذ شده آنان یه صورت معرفی به استاد باشد)، می­توانند با ارائه گواهی مربوط به موسسه محل قبولی مراجعه نمایند. ثبت نام این دسته از پذیرفته شدگان که در هنگام ثبت نام قادر به ارائه مدرک فارغ التحصیلی خود در دوره کارشناسی نیستند به صورت مشروط و با اخذ فرم تعهد فرم شماره3 (کلیک کنید)  انجام می­شود. این دسته از پذیرفته ­شدگان لازم است تا تاریخ 1403/09/30 گواهی مبنی بر فارغ التحصیل شدن تا تاریخ 1403/06/31 یا اتمام همه واحد های درسی تا تاریخ 1403/06/31 و صدور مدرک فارغ التحصیلی تا تاریخ 1403/09/30 را ارائه نمایند، در غیر این صورت قبولی آنان باطل و فهرست آنان به سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

تذکر مهم -  پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ به‌ دلايلي‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرك‌ كارشناسي (ليسانس‌) نبوده اند و فرم های مربوطه را ارسال کرده اند، تنها تا تاریخ 1403/09/30 مهلت دارند که اصل مدرک کارشناسی خود را ارائه نمایند در غیر این صورت قبولی آن ها "کان لم یکن" تلقی می گردد.

استثناء: آن دسته از داوطلباني كه دانشجوي سال آخر بوده و به عنوان رتبه اول در اين آزمون شركت نموده‌اند، معدل فارغ التحصيلي اعلام شده آنان از سوي موسسه آموزش ‌عالي محل فارغ‌‌التحصيلي دوره كارشناسي آنان، لحاظ گرديده و لازم است مطابق بند يك فوق و يا تبصره آن عمل نمايند.       

9- دانشجویانی که مقطع قبلی آن ها کارشناسی ناپیوسته بوده لازم است در زمان پذیرش اینترنتی مشخصات مقطع کاردانی را در قسمت تحصیلات قبلی وارد نموده و حتما اصل و کپی مدرک کاردانی را نیز به همراه سایر مدارک تحویل نمایند.

تذكر: ارسال این مورد برای دانشجویان کارشناسی ناپیوسته الزامی است .

نکته بسیار مهم: برای آن دسته از دانشجویانی که معدل مقاطع قبلی آن ها در مدرک تحصیلی شان ذکر نشده ارسال یک نسخه ریز نمرات از آن مقطع الزامی  می باشد. لازم به ذکر است نیازی به تایید نسخه ریز نمرات از دانشگاه مقطع قبل نمی باشد./

10- فرم تقاضانامه برای بهره مندی از مزایای آموزش رایگان (فرم شماره 4 (کلیک کنید))

تذكر مهم :بجز كارت ملي و شناسنامه، ارسال اصل ساير مدارك الزامي است. در صورت عدم ارسال، ثبت نام دانشجو
باطل خواهد شد.

دانشجويان گرامي قبل از تحویل مدارک در زمان پذیرش، به تعداد مورد نياز خود كپي برابر اصل از
مدارك تحصيلي خود تهيه و در نزد خود نگهداري نمايند؛ پس از پذیرش امكان تحويل و رويت مدارك وجود ندارد.

ت) تذكرات‌ مهم

1- معدل‌ کارشناسی پذيرفته‌ شده‌ بايد با معدلي‌ كه‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام براي شركت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، و يا در مراحل بعد اصلاح نموده است، يكسان‌ باشد، بديهي است از ثبت‌نام قطعي آن دسته از داوطلباني كه داراي مغايرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرك آنان كمتر از معدل اعلام شده به اين سازمان باشد) خودداري خواهد شد.

2- نظر به اينكه در دستورالعمل ثبت‌نامي ارسالي به تمامی دانشگاه‌ها و موسسات پذيرنده دانشجو در آزمون ورودي مقطع كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1403 ابلاغ گرديده است تا از پذيرفته شدگاني كه داراي مغايرت معدل (معدل مندرج در مدرك تحصيلي آنان كمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالي از طرف متقاضیان به اين سازمان باشد) مي‌باشند، صرفاً ثبت‌نام موقت و مشروط بعمل آيد، لذا ضرورت دارد اين دسته از پذيرفته‌شدگان مدارك لازم مندرج در اين اطلاعيه را ارسال نمايند تا ثبت‌نام موقت از آنان بعمل آمده و بررسي لازم در مدارك و مستندات ارائه شده صورت گيرد. وضعیت نهایی متقاضیانی كه داراي مغايرت معدل مي‌باشند تا پايان مهر ماه مشخص و از طریق واحد تحصیلات تکمیلی به دانشجو اعلام میگردد و از مراجعه به سازمان سنجش خودداري نمايند.

3-  در هر مرحله‌ از آزمون (ثبت‌نام‌، پذيرش و يا هنگام‌ تحصيل‌)، چنانچه‌ مشخص‌ گردد كه‌ داوطلبي‌ حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات غلطي ارائه و واجد شرايط نمي‌باشد، قبولي‌ وي‌ لغو و طبق‌ مقررات‌ با وي‌ رفتار خواهد شد.

 4-  دانشجویان گرامی قبل از ارسال مدارک تحصیلی خود در زمان ثبت نام به دانشگاه به تعداد مورد نیاز خود کپی برابر اصل از مدارک تحصیلی خود تهیه و در نزد خود نگهداری نمایند؛ زیرا پس از ثبت نام از تحویل مدارک ممانعت به عمل خواهد آمد.

ث) پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر

پذیرفته شدگان سهمیه شاهد و ایثارگر نسبت به تکمیل فرم های این دانشجویان اقدام و آن ها را به آدرس ایمیل shahed@kut.ac.ir ارسال نمایند.

🔔 برای دریافت فرم های مربوط به دانشجویان شاهد و ایثارگر کلیک نمایید

ج) تکمیل پرسشنامه سلامت جسم و روان

پذیرفته شدگان گرامی می بایست جهت تکمیل پرسشنامه‌ کارنامه سلامت جسم از طریق لینک  https://portal.saorg.ir/physicalhealth و جهت تکمیل پرسشنامه کارنامه سلامت روان از طریق لینک https://portal.saorg.ir/mentalhelth اقدام نمایند.

توجه: جهت تکمیل کارنامه های فوق لازم است ابتدا در سامانه مربوطه ثبت نام نمایید.

تذکر: تکمیل پرسشنامه های ذکر شده الزامی می باشد.

چ) صندوق رفاه

دانشجویانی که درخواست دریافت وام دانشجویی دارند می توانند از طریق فایل راهنما و ورود به لینک www.swf.ir اقدام نمایند.

🔔(جهت دریافت فرم سند تعهد کلیک نمایید)

ح) تغذیه

پس از پذیرش نهایی دانشجو توسط دانشگاه، اسامی به اتوماسیون تغذیه انتقال می یابد و دانشجویان می توانند از طریق راهنمای تصویری رزرو غذا (کلیک نمایید) اقدام کنند.

ح) انتخاب واحد و شروع کلاس ها

دانشجویان عزیز انتخاب واحد به صورت گروهی توسط دانشگاه صورت می گیرد. در صورت نیاز به هرگونه تغییر می توانید زمان حذف و اضافه (1403/06/24 الی 1403/06/25)  تغییرات را لحاظ نمایید. ضمنا در صورت ارائه دروس جبرانی و نیاز به اخذ این دروس (متعاقبا در بخش مربوط به برنامه هفتگی اعلام خواهد شد) می توانید در زمان حذف و اضافه نسبت به اخذ اقدام نمایید. شرکت در کلاس های آموزشی به صورت حضوری بوده و تاریخ شروع کلاس ها 24/06/1403 می باشد.

خ)برنامه هفتگی گروه های آموزشی

متعاقبا اعلام خواهد شد.

د)راه‌‌های ارتباطی           

  • پذیرفته شدگان محترم در صورت بروز مشکل و یا داشتن سوال می‌توانند با شماره تلفن‌های 4-08338305001 و داخلی‌های زیر (بر حسب مورد) از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر تماس حاصل نمایند:

 

ردیف

نام واحد سازمانی

شماره تماس

1

کارشناس تحصیلات تکمیلی (خانم مهندس ملکی)

1052

2

کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی برق (آقای مهندس عسکری)

1137

3

کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی (آقای آوخ) ( رشته گرایش های مهندسی شیمی و مهندسی مکانیک)

1179

4

کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی کامپیوتر (خانم مهندس عبدی)

1149

5

کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت مهندسی (آقای مهندس حیدریان) (رشته مهندسی صنایع)

1212

6

کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم پایه

( آقای مهندس محبی)(رشته مهندسی فتونیک)

1217

7

کاربر ارشد سیستم گلستان

1046

8

کارشناس برنامه ریزی آموزشی (امور مربوط به کلاس‌های مجازی)

1049

9

کارشناس نظام وظیفه

1044

 

 

  • جهت مشاهده کلیه امورات مربوط به واحد تحصیلات تکمیلی دانشگاه، از جمله آیین نامه‌ها، فرم‌ها، چارت‌های گروه‌های آموزشی و اخبار و اطلاعیه‌های این واحد می‌توانید به سایت دانشگاه قسمت آموزش، تحصیلات تکمیلی مراجعه نمایید.
  • جهت بهره‌برداری از اخبار و اطلاعیه‌های این واحد علاو ه بر مراجعه به سایت و مسیر ذکر شده، می توانید درکانال تحصیلات تکمیلی به آدرس @KUT_Msc news عضو شوید.

سوالی دارید؟