نسخه آزمایشی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷

مدیریت امور اداری و پشتیبانی

۱۳۹۷/۰۵/۱۱

شماره تلفن مستقیم

شماره تلفن داخلی

نام مدیر واحد

38305016

1027

مصطفی دلگشایی

کارکنان؛

شماره تلفن مستقیم

شماره تلفن داخلی

سمت

 

نام و نام خانوادگی

ردیف

 

1030

کارشناس کارگزینی

شیرین معینی

1

 

1029

کارشناس دبیرخانه

طاهره کرمی

2

 

1028

حسابدار امور اداری

نسرین محمدی

3

 

1039

انباردار

شهرام صالحی

4

 

1040

کارپرداز

سیاوش دانایی مهر

5

 

-

کاردان تاسیسات

امیر دارابی

6

 

1052

کارشناس اداری

سهیل عزیزی

7

         

پیام مدیر:

بدون شک نیروی انسانی مهم ترین منابع هر سازمان می باشد.در واقع منابع انسانی سازمان ،عامل موفقیت بوده و محور اصلی به ثمر رسیدن اهداف دانشگاه بشمار می رود.مدیریت اداری دانشگاه در راستای تحقق اهداف سازمانی خود همیشه بر کارکردهای مدیریتی که شامل برنامه ریزی،سازماندهی،هماهنگی،نظارت و کنترل می باشد، پایبند بوده و اجرای صحیح بخشنامه ها و آئین نامه های دانشگاه را در سر لوحه کار خود دارد.

شرح وظایف کلی:

  1. تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت های اداری در سطح دانشگاه
  2. اجرای سیاست ها و خط مشی های دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری ،استخدامی و پشتیبانی
  3. تهیه و تنظیم آیین نامه ها،بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذی رب بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تایید
  4. مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیات های رسیدگی به تخلفات اداری
  5. مطالعه و بررسی رسته های شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذی ربط با همکاری مدیریت طرح و برنامه دانشگاه
  6. همکاری در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه  با واحدهای ذیربط
  7. انجام امور اداری و استخدامی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی
  8. پیش بینی ترفیع و تغییر گروه سالانه کارکنان با کمک واحدهای مربوط
  9. ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه
  10. انجام تدارکات و تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذی ربط
  11. نظارت در انجام کلیه امور پشتیبانی و خدمات دانشگاهی و ارائه آن به واحدهای مختلف
  12. انجام تعمیرات اساسی به منظور احیاء و نگهداری ساختمانها و تاسیسات موجود
  13. نظارت بر انجام تعمیر و نگهداری ساختمانها،تاسیسات و لوازم مربوط در دانشگاه
  14. تهیه طرح های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرح های مزبور
  15. برنامه ریزی و نظارت بر روش های مطلوب اداره امور استخدامی دانشگاه
  16. نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی های لازم
  17. همکاری در تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف،نمودار و پست های سازمانی دانشگاه با مدیریت طرح و برنامه دانشگاه
  18. نظارت بر امور حضورغیاب،طرح تمام وقت ،اضافه کاری و انتصاب کارکنان(هیات علمی و غیر هیات علمی)
  19. مشارکت در جلسات و کمیسیون های مختلف و اظهار نظر و ارائه پیشنهادات لازم
  20. رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم
  21. نظارت بر امر ارزشیابی واحدهای تابعه
  22. همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمان ها،اموال و تاسیسات
  23. شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان